Možná jste si na našem e-shopu všimli malých změn. Design kosmetiky Bloom and Blossom byl od začátku výjimečný. Čistý, minimalistický, uhlazený. Tak trochu jako život "singles". Ale značka, stejně jako její zakladatelky, prošla velkými změnami. A proto je tady Bloom and Blossom 2.0.
Co o novém vzhledu říkají zakladatelky Bloom and Blossom Christina a Julie:
"Věřte tomu nebo ne, před 10 lety bylo docela obtížné najít čisté a přírodní produkty péče o pleť - produkty, které skutečně odráželi naše potřeby. Takže jsme se rozhodli vytvořit si vlastní.
O 10 let později, s 5 dětmi mezi námi, jsou naše životy (jako ten váš) rušné a krásně bláznivé. S tím vyrostla i naše značka. Stále děláme krásné přírodní produkty a stále je vyrábíme pro skutečné lidi s použitím skutečných ingrediencí, ale přírodní nemusí znamenat sluneční svit a květinky. Nový vzhled Bloom and Blossom je o přijetí chaosu rodinného života, protože, co je přirozenějšího?!
Dokonce i nové logo. Slovo Blossom se objevuje záměrně vzhůru nohama, aby symbolizovalo, jak děti obracejí váš svět vzhůru nohama. A jsme tu, abychom to oslavili."
Dva světy se srazily ... je to n-á-d-h-e-r-ná věc.
VELKÝ a malý. Drobný a vysoký.
Generace, které se scházejí a obracejí váš život vzhůru nohama, vysílají jiskry nádherné barvy létající sem, tam a všude.
To je reálné. Je přirozené, že je to tak trochu bláznivé. Ale to je rodina. A nic bychom nezměnili.