Doprava ZDARMA po ČR pro objednávky nad 2 500 Kč na výdejní místa, nad 3 500 Kč doručení na adresu a zásilky na Slovensko.

Intimní wellness značka Nessa Organics se mění na Naydaya

Značka Nessa Organics se přejmenovala na Naydaya, aby se ze specialisty na poporodní péči stala komplexní wellness značkou pro ženy v různých fázích jejich života, od těhotenství až po menopauzu.
 
S novým jménem značky přichází i pár změn a to v názvech produktů. Proč? Na to odpověděla zakladatelka společnosti Fiona. Například jeden z nejprodávanějších produktů, Nessa Nipple SOS, bohatý balzám vytvořený pro zklidnění bradavek popraskaných v důsledku kojení, byl přejmenován na Naydaya Breast Savior, aby se vyjádřila jeho funkce jako širšího produktu pro zdraví prsou.
 
"Měli jsme ho jako Nipple SOS. Byl to do značné míry výrobek na bradavky, ale protože ho tolik žen používá jako prsní krém a my se snažíme propagovat tento každodenní wellness rituál pro ženy, změnili jsme název, aby byl trochu méně pro čerstvé maminky a více pro všechny," říká zakladatelka společnosti Naydaya Fiona Toomey. "Celým uvedením na trh se snažíme, aby vše bylo trochu inkluzivnější pro všechny."
 
 
Fiona Toomey, bývalá manažerka finančních projektů ve společnosti Warner Bros. a konzultantka v oblasti řízení ve společnostech Slalom Consulting, IBM a BearingPoint, založila před třemi lety společnost Nessa Organics se sídlem v Londýně. Ke změně značky vedlo chování jejích zákazníků. Zatímco na začátku debutovala v kategorii nových maminek, zhruba před rokem a půl začal její produkt Victory Oil přitahovat zákazníky v menopauze, což ukázalo, že by mohl mít širší dosah. Hydratační složení výrobku obsahující výtažek ze semen ředkvičky, ricinový olej a máslo ze semen manga bylo vytvořeno k řešení hormonální suchosti na vulvě a hrázi a k obnově pružnosti.
 
"Nyní tvoří 65 % naší zákaznické základny a nakupují pouze tento jeden produkt," říká Toomey o klientkách v menopauze. "Je to pro nás naprosto obrovský úspěch. Založili jsme skupiny na Facebooku a máme s těmito zákazníky opravdu dobré spojení. Byla to pro nás tak trochu životní cesta."
 
Poté, co se spotřebitelé v menopauze spojili se značkou Nessa Organics, Toomey si uvědomila, že se cítí nedostatečně uspokojeni, a došla k závěru, že by značka měla být upravena tak, aby je oslovila. "Jak se Nessa v posledních třech letech rozrůstala, uvědomili jsme si, že se tolik žen cítí nepodporovaných v každé fázi ženství, nejen v mateřství, ale i v menopauze," říká. "Menopauza byla příliš dlouho tabuizovaným tématem. S tím, jak rosteme jako značka, jsme nechtěli, aby tyto ženy byly vedlejší myšlenkou nebo 'doplňkem' značky Nessa. Všechny ženy si zaslouží být hlavními hrdinkami svého vlastního příběhu."