Rozhovor se zakladatelkami Bloom and Blossom
Dnes jsme si pro vás připravily rozhovor se zakladatelkami značky Bloom and Blossom, Christinou a Julií. Jsou to dvě moc milé mámy-podnikatelky, které si i přes svůj náročný kalendář našly čas na nás, aby nám odpověděly na pár otázek. Jsou pro nás velkou inspirací a je nám velkou ctí, že se rozhodly spolupracovat s naší značkou!
Jak vás napadlo založit značku Bloom and Blossom?
Christina: Jak Julia, tak já jsme měly vždy zájem o kosmetiku a péči o pleť. Vždy jsme vyhledávaly nové a inovativní přístupy, díky kterým bychom vypadaly a cítily se lépe. O to více jsme tuto kosmetiku hledaly v období těhotenství. Chtěly jsme něco funkčního, bezpečného, založeného na přírodních ingrediencích (bez zbytečných přídavků), co by dokázalo být stejně účinné jako přípravky pro netěhotné. Také jsme chtěly něco stylového a elegantního, co na první pohled neřve „těhotná“ (žádné cupcakes nebo plyšové králíčky, prosím!). Když jsme nic takového nemohly najít, rozhodly jsme se vytvořit vlastní značku.
Co jste dělaly před založením vlastní společnosti?
Christina: Dříve jsem pracovala v marketingu a finančních službách. Šest let jsem pracovala v Londýně, než jsme založily Bloom and Blossom.
Julia: Já pracovala v PR a nakladatelství. Pracovala jsem 10 let v PR, následně 6 let v časopise Glamour. Byla to skvělá zkušenost, díky které jsem blíže poznala odvětví, které miluji a vždy v něm budu pracovat.
Jsou vaše děti inspirací pro vaši značku?
Christina: Bloom and Blossom je značka vytvořená maminkami pro maminky. Máme dohromady 5 dětí ve věku 2-7 let. Naši Bloom and Blossom junioři jsou naší denní inspirací, jak co se týče produktů, tak ingrediencí, které chceme používat na citlivou pokožku dětí.
Popište váš typický den.
Christina: Můj den začíná velmi brzy. Většinou jsem vzhůru před 6 hodinou. Tak můžu alespoň cvičit a meditovat předtím, než moje děti vstanou. Co na své práci miluji je to, že žádný den není stejný. Vlastně ani nemám „typický“ den. Jedinou věcí, kterou dělám každý den, je to, že vozím svou dceru do školy (toto byla podmínka při výběru místa kanceláře pro Bloom and Blossom). Poté, co odvezu děti do školy, přichází tradiční setkání s obchodníky v Londýně nebo mířím do kanceláře zjistit stav zásob, jak jdou obchody či jaké jsou marketingové plány. S takto malým/velkým podnikem musíte být ochotné dělat to, co je v danou chvíli potřeba. I třeba balení balíčků a jejich odesílání na poště.
Jaká je vaše rada pro ty, kteří se chtějí pustit do vlastního podnikání?
Věřte si, věřte ve váš produkt a jděte si za tím! Nenechte se odradit, když uslyšíte „NE!“. Naopak se nad tím zamyslete, třeba udělejte pár změn, ale zkuste to znovu. Musíte být vytrvalí, obrnit se před případným počátečním neúspěchem, ale buďte také otevřeni názorům a radám. A zkoušejte to znovu a znovu.
Co bylo dosavadním vrcholem vašeho podnikání?
Někomu by se to mohlo zdát málo, ale to, že vidíme naše produkty v obchodech a ve výlohách je pro nás vším. Sledovat, jak objednávky přicházejí skrze naše webové stránky a následné čtení kladných recenzí od našich zákazníků či to, když držíte výtisk časopisu, ve kterém je pozitivní recenze na naše produkty. To vše jsou pro nás vrcholy a úspěchy, na které jsme pyšné a na kterých chceme dále pracovat.
Jaké jsou vaše další plány?
Před nedávnem jsme spustily limitovanou edici, kterou jsme plánovaly několik měsíců a na kterou jsme velmi pyšné. A jak naše rodiny rostou, tak i požadavky rostou s nimi. A jelikož je náš business vytvořen maminkami maminkám, tak uvidíme, co bude dál. Nechte se překvapit.