Doprava ZDARMA po ČR pro objednávky nad 2 500 Kč na výdejní místa, nad 3 500 Kč doručení na adresu a zásilky na Slovensko.

Seznamte se se zakladatelkou značky Nuori - Jasmi Bonnén

Jasmi Bonnén

Společnost NUORI byla založena Jasmi Bonnén v roce 2015 a její filozofie vychází z čerstvě namíchané péče o pleť, která poskytuje jedinečnou příležitost vytvářet nejčistší přípravky s nejvyšší úrovní účinnosti.
 
PROČ JSTE SE ROZHODLA VYTVOŘIT NUORI?
 
Myšlenka na vlastní řadu péče o pleť mě napadla už během práce v L'Oréal. Bylo to před více než 10 lety a v té době jsme zaváděli nová pravidla EU pro označování kosmetických přípravků. Jedním z nových požadavků bylo, aby všechny kosmetické výrobky měly viditelné datum spotřeby. Z tohoto pravidla však existovala výjimka: pokud má výrobek minimální trvanlivost delší než 30 měsíců (což znamená 2,5 roku a více), nemusí mít datum spotřeby. Není divu, že vše nad těchto 30 měsíců se velmi rychle stalo průmyslovým standardem pro dobu trvanlivosti.
 
Když jsem si tuto skutečnost uvědomila, začala jsem hledat informace o vlivu času na kosmetiku. Překvapilo mě, že jsem našla několik studií, které ukazují, že běžně používané účinné látky, jako jsou například vitaminy, začínají ztrácet své prospěšné vlastnosti již několik měsíců po smíchání kvůli oxidaci. Další nevýhodou dlouhé doby trvanlivosti je používání syntetických konzervačních látek a dalších přísad, které jsou nutné k uchování a stabilizaci receptur po delší dobu.
 
Stále více jsem se přesvědčovala, že na trhu je potřeba svěží alternativa péče o pleť. A je to něco přes šest let, co jsem konečně sebrala odvahu opustit pohodlnou práci v korporátu a podniknout děsivý skok do podnikání.
 
JAKÁ JE FILOZOFIE ZNAČKY A PROČ?
 
Naše filozofie se jmenuje "Boj za svěžest": chceme spotřebitelům přinést svěží variantu péče o pleť, která na trhu chyběla. Tato ambice nastavuje laťku všem aspektům našeho konceptu. Všechny výrobky NUORI jsou čerstvě namíchány v malých šaržích každých 10-12 týdnů v laboratořích a rychle odeslány našim maloobchodním partnerům. Hodně také investujeme do našich prémiových ochranných obalů, které minimalizují působení vzduchu, světla, bakterií a plísní před použitím i během něj.
 
CO BYLO NEJVĚTŠÍ VÝZVOU PŘI ZAKLÁDÁNÍ SPOLEČNOSTI NUORI?
 
Když jsem začala s NUORI, řada lidí z oboru mi říkala, že je to šílený nápad vytvořit značku s takovým výrobním a distribučním modelem. Většina značek funguje přesně opačným způsobem a vyrábí velké série výrobků, které mají dlouhou dobu trvanlivosti 3, 4 nebo 5 let. Slyšela jsem dokonce o výrobcích, které by byly na pultech 10 let!
 
S hrdostí mohu říci, že naše výrobky NUORI jsou nyní k dostání ve více než 36 zemích světa - a že jsem dokázala, že koncept čerstvosti není zase tak šílený nápad!
 
Jsme velmi pyšné, že se můžeme přidat mezi další maloprodejce této úžasné značky kosmetiky!